بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از مرکز آموزش و سنجش مهارت های کشاورزی و گردشگری روستایی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان طی بازدید از مرکز آموزش و سنجش مهارت های کشاورزی و گردشگری روستایی در جریان مراحل پیشرفت انجام پروژه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي استان گيلان، روز دوشنبه چهارم آذرماه، محمد علی محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه محمد حسینی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان از مراحل اجرایی پروژه بازدید کردند.

محمد حسینی طی نشستی در پایان بازدید با اشاره به اینکه توسعه و تکمیل پروژه مرکز آموزش و سنجش مهارت های کشاورزی و گردشگری روستایی به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری و در جهت درآمدزایی روستاییان و ایجاد زمینه اشتغال موثر است، خاطر نشان کرد: اميد است با تلاش مضاعف دستگاههای متولی هر چه بیشتر شاهد پیشرفت استان در زمینه های گوناگون باشیم.

وی در ادامه افزود: با عنایت به فرمایشات رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای درخصوص وجود مزیت های فراوان در حوزه گردشگری و اشتغال بیش از 50 درصد از شاغلین به فعالیت های خدماتی، تکمیل پروژه مذکور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گفتنی است مقرر شد چالشها و موانع موجود در تکمیل پروژه از طریق کارشناسان دفتر فنی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گیلان بررسی و جهت حصول نتیجه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام گردد.

بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از مرکز آموزش و سنجش مهارت های کشاورزی و گردشگری روستایی

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر ساعت ۱۴:۰۲
  • تعداد بازدید: 1644